sobota, 9 sierpnia 2014

Cała wstecz




Uciekam. Od zgiełku dnia, od chaosu. Zalewu informacji i politycznych doniesień. Od ciężko dyszącego z powodu upału miasta. Od codzienności. Jadę tam, gdzie oszałamia i hipnotyzuje muzyka cykad. Do miejsca, które ma  smak  dojrzewających w upalnym słońcu oliwek zachwyca mariażem przeszłości i teraźniejszości. Ma uśmiech przekupek sprzedających  słońce zamknięte w dojrzałych owocach i zapach słonego morza.


 


Posłuchajcie koniecznie, jak brzmi  moja Chorwacjaklik  ! Od tej muzyki zaczęło się moje chorwackie zauroczenie ( tu w wersji Gibonniego klik! ).


Pozdrawiam Was bardzo gorąco i ... do sklikania  - M.


20 komentarzy:

  1. Martynko - udanych wakacji. Bezpiecznej podróży, słoneczka codziennie, zapachów, widoków - odpoczywajcie :))))) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i cudnie Ci tam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, klimatyczne zdjecia!!!
    Wypoczywaj kochana!:)
    BUZIAKI:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pełni Cię rozumiem,od kilku dni jestem w mieście i nie umiem sobie poradzić z natłokiem informacji,hałasem i upałem.Jak tylko się uda lecę na moja wieś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,jak ja Ci zazdroszcze tej Chorwacji. Malo jest tak urkliwych zakatkow. Odpoczywaj,laduj akumulatory i wracaj do nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci udanych wakacji, pełnych relaksu i uśmiechu.
    Jeszcze tydzień do pracy i też zacznę urlop i też w Chorwacji :-)
    Pozdrowienia słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownego wypoczynku w bardzo pięknym miejscu, oj zazdroszczę Ci :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maszko, jako "dziecko północy" dość cierpiałam w Chorwacji, ale widać, że TY wypoczniesz pięknie, że Twoje serce będzie radośnie podskakiwać a podniebienie rozpływać się z zachwytu :) Jak wspaniale, że są cztery świata strony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chorwacja to urokliwy kawałek świata. Cudnych, pysznych i relaksujących wakacji Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta Twoja Chorwacja :) Miłego wypoczynku Ci życzę :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jak Ty wspaniale piszesz!;) Sama byłam raz w chorwacji i bardzo mi się spodobało, mam nadzieję że jeszcze kiedyś powrócę!;)
    Miłego wypoczynku kochana!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chorwację kocham od pierwszego wejrzenia.Uwielbiam tam powracać, cieszyć oczy cudownymi krajobrazami, słuchać cykad, jeść pyszności tej kuchni i beztrosko wypoczywać. Czego Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej jak zazdroszczę! Byłam tam w tamtym roku i zakochałam się w Chorwacji!!! I te cykady... masz racje, nieodłączna muzyka Chorwacji :) Miłego wypoczynku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zakochana w Chorwacji... wypoczywaj i przywieź nam piękne fotografie i miłe wspomnienia :)
    Pzdr! Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Och jak pięknie...roślinność współgra z całością...wypoczywaj, czerp dla siebie energię i słuchaj cudnej muzyki...
    Buziaki:) Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam Chorwację, klimat wąskich uliczek, gorący bruk, słońce i wspaniałe morze z mnóstwem wysepek. Udanego wypoczynku.
    Jenny

    OdpowiedzUsuń