wtorek, 30 lipca 2013

Lato mieszczucha


Lato mieszczucha to lato spędzane na trzecim piętrze. Z  doniczkami obsadzonymi roślinami jedno -  lub wieloletnimi. Z sąsiadem, który czasami bywa męczący. Upalne, brzęczące niesamowitą muzyką owadów za dnia.



Od lat noszę w sobie marzenie o domu.  Z ogrodem, rzecz jasna.  I chociaż szanse na jego spełnienie są  praktycznie znikome  -  pielęgnuję w sobie tą myśl  bardzo starannie. Zaraziłam nią mojego M. , bo " jeżeli marzy tylko jeden człowiek, pozostanie to tylko marzeniem. Jeżeli zaś będziemy marzyć wszyscy razem,  będzie to już początek  nowej rzeczywistości" ( Helder Camara ).  Od pewnego czasu marzymy więc we dwoje. Może to będzie " początek nowej rzeczywistości " ?



Za każdym razem, kiedy siadam w fotelu na moim balkonie, oczami wyobraźni przenoszę się do  wymarzonego ogrodu. Pielęgnuję w sobie ten obraz . I ogród też. Uśmiecham się , bo wiem, że  w moim wymarzonym ogrodzie  spotkam  M. W końcu marzymy razem.




Rojniki, pelargonie, bakopa. Różne odcienie bieli i zieleni. Mój  miejski ogródNa jawie. Na trzecim piętrze.


******************* 
Jutro ostatni dzień candy ! Niebawem ogłoszę zwycięzcę. Wybraną osobę proszę o szybki kontakt ze mną  i ... cierpliwość, bo w najbliższy poniedziałek wyjeżdżamy na podbój środkowej Dalmacji. Przede mną pakowanie, pakowanie, pakowanie ... Pisząc posta dotyczącego candy nawet nie przypuszczałam, że wybierzemy się na wakacje, tym bardziej, że w planach był remont ... Wykonanie tacy / segregatora będę musiała więc nieco przesunąć w czasie.


*******************

Pozdrawiam- M.


54 komentarze:

  1. Marzenia są po to, by się spełniały, więc dobrze marzyć, bo wtedy człowiek jest bogatszy:) Zobaczysz kiedyś ten balkon, będzie wspomnieniem, a Ty zasiądziesz wraz z M na tarasie pełnym Twoich ulubionych kwiatów i będziesz marzyła o czymś innym:)Tak z nami ludkami jest:) Pozdrawiam i życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję,że nasze marzenia się spełnią :)Pozdrawiam - M.

      Usuń
  2. Twój balkon to na prawdę namiastka ogrodu, miło tu i przytulnie.Co do marzeń to podobno trzeba mocno chcieć a chcieć to móc.Pozdrawiam, miłego wyjazdu i wspaniałego odpoczynku Ci życzę,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby nasze "chieć" jak najszybciej zamieniło się w "móc", bo "chcemy" od bardzo dawna, tylko jakoś to "móc" skutecznie nas omija ... ;) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  3. Życzę spełnienia marzeń. Od marzenia do spełnienia tylko jeden krok ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę że się uda! Ale i tak jest pięknie mimo że na balkonie! Ja mam wielki ogród a u Ciebie podoba mi się bardziej!!! Coś mi się wydaje że ja przegapiłam Twoje candy ... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię swój balkon, jak na "blokowy" - jest naprawdę duży i komfortowy ( bo nie jest odkryty ), ale ogród to jest to ! A jak już jest ogród ( a może i taras ) , to zawsze można go tak zaaranżować,żeby było pięknie :) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  5. Kochana marzenia się spełniają...Wiem bo tak też miała...Okropny balkon, a teraz ogród...Balkonowa aranżacja super. Miłego odpoczynku ...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny masz ten balkon, romantyczny , bardzo oryginalny, a marzenia się spełniają jak im się mocno pomoże , pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, zawsze, jak do Ciebie zaglądam, to moje marzenia o domu z ogrodem odżywają na nowo - i zaczynam chorować ... i kombinuję, jak tu "mocno pomóc" ... Pozdrawiam - M.

      Usuń
  7. jako dziecko wychowywałam się w malutkim mieszkanku...było nasz sześcioro....zawsze marzyłam ,że mieszkam w dużym ,przestronnym mieszkaniu....dziś mieszkam w starym domu...,który prawie już całkiem wyremontowaliśmy z mężem...z ogrodem...marzenia potrafią się spełnić z nawiązką:))))))czego i tobie z całego serca życzę...a balkon masz cudownie urządzony!!1 ze smakiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia jak z bajki, może moja też taka będzie ? Dziękuję za przemiłe łowa :)... i pozdrawiam - M.

      Usuń
  8. Piękne macie marzenie, niech się Wam spełni:)
    Ogród na balkonie cudny:) I kawał wielki tego balkonu jest:)
    U mnie tylko pomidor rośnie:)
    Udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... nawet jeśli rośnie tylko jeden pomidor - masz swój kawałek ogrodu ;) Mój faktycznie jest całkiem spory - jak na blokowe możliwości - i barrrrdzo się z tego cieszę.Zawsze się pocieszam, że nawet jeśli nam się nie uda zrealizować naszego marzenia, zostanie chociaż spory balkon ... Pozdrawiam - M.

      Usuń
  9. Żeby każdy mógł w takim fajnym otoczeniu spędzić lato, byłby raj na ziemii:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też trzymam kciuki za ten dom z ogrodem... kocham Twój balkon, oczami wyobraźni widzę Twój ogród :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ja też go widzę ... ;) Jak już się załapię na dom z ogrodem, oddam Ci swój balkon, chcesz ? Pozdrawiam - M.

      Usuń
  11. Mieszczuszku, śliczne jest lato u Ciebie.
    A co do marzeń - spełniają się i mówię Ci to ze swojego doświadczenia. Parę lat temu nawet mi do głowy nie przyszło, że będę budować dom. A jednak .... To wbrew pozorom nie jest takie trudne. Wsparcie M - niezbędne, bo tak jak napisałaś, jak dwie osoby myślą o tym samym, to nie są już MARZENIA, a PLANY!
    Trzymam kciuki, żeby Wam się spełniły.
    Pozdrawiam. S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Realizacja marzeń o domu nie jest trudna? hmmm ... może rzeczywiście niepotrzebnie się boję i zrażam sama siebie ewentualnymi trudnościami ? Dzięki za kciuki, będą potrzebne ! Pozdrawiam - M.

      Usuń
  12. stworzyłaś oazę spokoju, cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie doszło do mnie dlaczego Twój balkon tak mi się podoba.Biel i zieleń i meble z drewna...takie to proste a ja dopiero po takim czasie to rozszyfrowałam...to znaczy Ty mi to podsunęłaś :) W przyszłym roku idę w Twoje ślady i też biel,biel i zielony :)
    Podobnie jak Ty marzę o domu z ogrodem,tak po cichu...sama...i wierzę,że kiedyś to marzenie się spełni i tego samego Tobie życzę...
    Wspaniałego odpoczynku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na efekty biało - zielonej rewolucji ;) przepis jest bardzo prosty, a fekt ogromny !
      Mogę pomarzyć razem z Tobą o Twoim domu, będziemy marzyć już we dwie, a to początek ... Buziaki - M.

      Usuń
  14. My też tak sobie marzymy razem z M o domku, i wakacyjnie odpoczywamy na...drugim piętrze;-)
    Pozdrowionka ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... to trzymam kciuki za Wasze marzenie i pozdrawiam ... z trzeciego piętra ;) - M.

      Usuń
  15. Twój balkon jest wspaniały. Chciałabym, żeby mój taras tak kiedyś wyglądał. A marzenia o domu są całkiem realne. Ja jeszcze rok temu nie przypuszczałam, że będziemy mieć domek z ogrodem, a teraz proszę. Do remontu duuużo, domek maluteńki, ale nasz :) Los może się odmienić jednego dnia nawet. A myślenie o tym, przyciąga spełnienie tych planów i marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeśli Tobie się udało, to może i nam się uda? Będę myśleć :) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  16. Ślicznie urządzony balkon - jest elegancki :)
    W takim otoczeniu nawet sąsiada traktuje sie inaczej ;)

    Ja także wybieram się w tym roku do środkowej Dalmaji - dokładniej do Pakostane :)
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też życzę udanego wypoczynku :) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  17. Pięknie to napisałaś :) my również marzymy o domu z ogrodem i mamy nadzieję, że to marzenie kiedyś się spełni i tego życzę również Wam :) pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoje marzenie :) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  18. Cudny ten Twój miejski ogródek.
    Lepszy rydz niż nic.
    Marzenia czasem się spełniają,przynajmniej mam taką nadzieję.
    Cudownego wypoczynku w cudownym miejscu.Wakacyjne pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój balkon jest przepiękny :) ale trzymam kciuki za spelnienie marzenia o domku z ogrodem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba mamy podobne marzenia, u mnie jest to jeszcze 5 pięter więcej...więc tobie chyba bliżej do ogrodu, no i jeszcze dwie osoby razem to na pewno musi się udać:)
    a tym czasem balkonik pięknie się prezentuje i zachęca aby na nim przebywać:)
    udanego wyjazdu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i pozdrawiam z trzeciego piętra ;) - M.

      Usuń
  21. U Ciebie zawsze ślicznie.Ten balkon,doniczki,drzewka..miodzio:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  22. sukulenty! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ten Twój balkonik! Pełna harmonia, wszystko do siebie pasuje...jest cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... wpadaj na kawę ;) Pozdrawiam i ... czekam ! - M.

      Usuń
  24. Może to tylko balkon,ale jaki cudowny wystrój!Życzę by marzenie szybko się spełniło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Balkon, ale nie jak balkon !!! Wygląda zjawiskowo, przytulnie i bardzo przytulnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. W takim razie pięknych wakacji, dobrego odpoczynku i duuuużo zapierających dech widoków :)

    PS trzymam kciuki za.... siebie ! czekam na wyniki candy siedząc jak na szpilkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana ciesz się swoim azylem, u mnie w bloku nie ma balkonu teraz żałuję zakupu mieszkania-jeden plus moi rodzice mieszkają na WSI ;-)
    Cudownej podróży pełnej niezapomnianych wrażeń i cudownych wieczorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, oj cieszę :) Ale jak to bywa , człowiek zawsze chce gonić za tym, czego nie ma ! Pozdrawiam - M.

      Usuń
  28. Zgadnij jak wygląda lato mieszczucha, który nie ma balkonu!!! Ja już jestem w domu, wróciliśmy dzisiaj rano :-( Mam zapas win, likierów, oliwy, skamielin i szyszek. Życzę Wam szerokiej drogi i wspaniałych wakacji!!!
    PS. Wiem, że znowu nie miałam szczęścia w candy (jednym słowem segregator lub taca przeleciały mi koło nosa z prędkością dźwięku). Jestem cierpliwa i będę próbowała do skutku:D
    Ściskam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że już jesteś :) Zapasu zazdroszczę ( muszę sobie taki zrobić, nawet kosztem miejsca w walizce na inne rzeczy ...), braku balkonu - nie !
      Nie miałaś szczęśćia? jak będziesz grzeczna ... ;)Pozdrawiam - M.

      Usuń
  29. ... pięknie i klimatycznie ... bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, cieszę się,że do mnie zajrzałaś :) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  30. ale u Ciebie zielono i przyjemnie! aż chce się odpoczywać w takim miejscu:)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny balkon:), aż chce się tam posiedzieć:) dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i komentarz:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w Twoim balkonie i gratuluję smaku! Gustownie i każdy detal dopasowany-tak jak lubię. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też mieszkam na trzecim piętrze, ale mój balkon nie jest tak piękny jak Twój. Dbasz o niego, a on odpłaca Ci się stokrotnie :)

    OdpowiedzUsuń