sobota, 31 grudnia 2016

Wierzę



  Wierzę w to, że Nowy Rok to będzie prawdziwy początek. Dobrego wyczekiwanego, choć jeszcze nieplanowanego. Innego. Ze wspólnym mianownikiem naszych marzeń  i wznoszonych pod samo niebo gorących próśb, żeby się wreszcie spełniło. Z wielką niewiadomą co do 100% pewności na realizację  życzeń wypowiedzianych w sylwestrową noc.  


 Wierzę w to, że to będzie 365 naszych nowych szans. Na nowe życiowe lekcje zamyślenia nad tym, co wokół nas i w nas samych. Na w pełni świadome i nieświadome odkrycia i zadziwienia, że między człowiekiem a człowiekiem mniej - wcale nie znaczy więcej. Na wyprawy w głąb siebie po te najtrudniejsze w życiu odpowiedzi. Pokorę wobec życia, siłę na dumnie podniesione czoło i wiarę, że jednak się uda. Przekonanie, że kolejny zakręt przydarza  nam się zawsze  po coś, a nie tylko ze zwykłej złośliwości losu. Że każdy nowy kalendarz to wielkie wyzwanie i znak zapytania postawiony sobie życiuNaprawdę w to wierzę.



 ********************

Życzę Wam kolejnych 365 nowych szans ! 

 ********************




 PS - Jak co roku polecam Wam naprawdę wyjątkowy kalendarz Sary Woodrow. Zawsze z niecierpliwością zaglądam na jej blog w poszukiwaniu nowej edycji. I jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Każdy jest po prostu doskonały. Klik !



88 komentarzy:

  1. Najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a jeśli wierzysz to na pewno tak się stanie ;)
    Trzymam za to kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zmian przyniesie dla mnie ten nowy rok - pracuję w gimnazjum, więc... Poza tym wreszcie realizują się moje marzenia dotyczące remontu i poważnych zmian w domu. Muszę wierzyć. Dziękuję i pozdrawiam - M.

      Usuń
  3. Wierzę, że tak będzie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wierzyć, pozytywne myśli mają nieprawdopodobną siłę oddziaływania. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie - M.

      Usuń
  4. Jak zwykle pięknie napisane. Szczęśliwego Nowego Roku i ja wierzę , że tak będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno pozytywne nastawienie to połowa sukcesu. Nie odpuszczam więc, uparcie wierzę. Pozdrawiam serdecznie - M.

      Usuń
  5. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  6. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
    Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Martynko, spełnienia najskrytszych marzeń i zdrowia i sił do działania w tym Nowym Roku!
    Przesyłam buziaki i moc uścisków.
    PS. Wiary to Ci dzisiaj zazdroszczę... Ja jestem przerażona nowym rokiem i mam mnóstwo obaw. Chciałabym mieć czas na pasje i na życie po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerażona to i ja jestem, bo nie można przejść do porządku dziennego nad groźbą utraty pracy. Ale cały czas żyję nadzieją, że nie stracę pracy, która jest moją największą pasją. Dominiś, jestem strasznie zabiegana, nie mam czasu na nic, co widać tez po blogu, niestety. Nowy rok oprócz zawirowań z pracą przyniesie nam ciąg dalszy remontu (mam wielką nadzieję, że uda nam się zrobić w ferie toaletę-zrywanie płytek, muszlę kompaktową, umywalkę, lustro, oświetlenie...), jeszcze panele w całym domu, listwy przypodłogowe, malowanie, cegła. Ale to wszystko da się przeżyć. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że moja przyjaciółka od marca planuje odejść na emeryturę, a to oznacza, że zostanę z biblioteką sama. A ja przecież oprócz biblioteki mam przedmiot i wychowawstwo . Więc konie roku zapowiada się cholernie ciężko - dokumentacja klasy III (kupa papierów!!!) + koniec roku w bibliotece - oprócz lektur, sprawozdań i statystyk dwa roczniki podręczników do przyjęcia (a to jest ... kilka tysięcy podręczników!). Nie wyobrażam sobie tego. Ale wierzę, że jakoś to będzie. Musi być. Dominiś, trzymam kciuki za nas obie. Damy radę, co? ;)Buziaczki - M.

      Usuń
  8. Ujmująca jest ta wiara. Życzę, by nigdy nie słabła. Dobrego i pięknego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, w tym wszystkim to ta wiara jest najważniejsza. Bez niej nic nie miałoby sensu. Trzymaj kciuki ;)Pozdrawiam serdecznie - M.

      Usuń
  9. Piękne życzenia.Zawsze sobie obiecuję więcej pokory i zawsze wychodzi że za mało.
    Szczęśliwego i dobrego roku.
    Piękny kalendarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokory nauczyło mnie życie, często planowałam po swojemu i byłam przekonana, że nic nie jest w stanie zmienić moich założeń. Ale życie jest na tyle nieprzewidywalne, że okazywało się, że wszystko trzeba zweryfikować. Dobrego roku! Pozdrawiam - M.

      Usuń
  10. WIERZĘ, że wszystko o czym piszesz się spełni i tego na Nowy rok życzę z całego serca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też wierzę, choć jednocześnie mam w sobie dużo pokory wobec nieprzewidywalności życia.Biorę poprawkę na to, co niesie los. Pozdrawiam - M.

      Usuń
  11. Szczęśliwego Nowego 2017 roku !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem u Ciebie pierwszy raz i mam zamiar na trochę dłużej zagościć w nowym roku.
    Życzę Ci 365 dni pełnych szans i możliwości, wiary i życzliwości od innych.
    Pozdrawiam serdecznie i do siego roku ✨ Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak kolejny raz Cię odwiedziłam ale gdzieś adres do Ciebie zgubiłam s dzis kolejny raz Cię odkryłam. Uściski 😊

      Usuń
    2. Fajnie, że jesteś ;) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  13. ...żeby się spełniło...
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisałaś już wszystko:)
    Niech to się spełni!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego, kreatywnego 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla nas trudny, pelen wyzwan, ale nienajgorszy(2016).

    Maszko, w takim razie wielu nowych, dobrych szans , Do Siego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy będzie jeszcze lepszy. Wierzę w to i trzymam kciuki. Pozdrawiam - M.

      Usuń
  17. Wspaniałego Roku 2017! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech się spełni czego pragniesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, marzę o tym od dawna! Pozdrawiam serdecznie - M.

      Usuń
  19. Witaj. Tobie również życzę 365-ciu wspaniałych, twórczych i niezapomnianych dni. Niech to będzie dobry i szczęśliwy rok. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  20. do kalendarza zajrzałam... piękny

    wiara może góry przenosić, ode mnie podrzucam trochę sił i mądrości w pokonywaniu trudności jeśli się jednak pojawią.
    pozdrawiam noworocznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o siły i mądrość, to podwójną porcję proszę;)Pozdrawiam serdecznie - M.

      Usuń
  21. Niech się spełnia wszystkie życzenia. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2017 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim zdrowia! Niechaj to będzie dobry i radosny rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdrowie to biorę w ciemno. Reszta sama przyjdzie! Pozdrawiam - M.

      Usuń
  23. Ja również się napaliłam na ten kalendarz! :)

    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. wiara potrafi góry przenosić:) dziękuję za życzenia! samych pozytywnych wrażeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. :*
    Oby się spełniło to o czym dziś marzysz!

    całuję
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką barrrdzo cichą nadzieję;)Pozdrawiam - M.

      Usuń
  26. Dziękuję. Ja planuję, że to będzie przełomowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewien sposób dla mnie to też będzie przełomowy rok - grozi mi utrata pracy, remont w domu... Będzie się działo;) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  27. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. oby kolejny był jeszcze ciekawszy i piękniejszy od poprzedniego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kapitalny post! Ja postanowiłam w tym roku założyć bullet journal ^^ Obserwuję i pozdrawiam !^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wielu blogach czytałam o bullet journal, pomysł bardzo mi się spodobał, tyle tylko, że przygotowanie takiego notesu i przystosowanie go do swoich potrzeb zajmuje trochę czasu - i to jest problem. Korzystam z gotowych planerów miesięcznych, które przyczepiam do mojej tablicy kredowo-magnetycznej i tam zapisuję wszystkie ważne rodzinne sprawy. Każdy z nas ma wgląd do planera o możliwość samodzielnego nanoszenia notatek. To co tylko moje, mam w moim prywatnym kalendarzu;)Dziękuję i pozdrawiam serdecznie - M.

      Usuń
  30. Jak zawsze pięknie napisane. Dziękuję Maszko za tyle pięknych słów i niech wiara i nadzieja nas nie opuszcza! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiara i nadzieja to dobrze zgrany tandem, jestem przekonana, że coś dobrego z tego wyjdzie...;)Trzymam kciuki za nas obie! Pozdrawiam - M.

      Usuń
  31. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiara czyni cuda!!!! Życzę ci cudownego Nowego Roku💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak po cichu to na te cuda liczę...;)Cudownego roku! - M.

      Usuń
  33. Roku pełnego zdrowia i dobrych dni życzę. Niech spełniają się marzenia te duże i te maleńkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie to mi się przyda, bo coś ostatnio wszystko zaczyna szwnakować ;) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  34. W takim razie życzę Ci żeby ten rok był wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i życzenia. Tobie również wiele dobrego na nowy rok i spełnienia wszystkich marzeń 😘z serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę Ci samych szczęśliwych dni w nowym roku! Kalendarz, rzeczywiście jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak te trudniejsze dni też są potrzebne - dla równowagi i po to, żeby umieć dostrzec i po prostu docenić te szczęśliwe. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie - M.

      Usuń
  37. Postaram się zajrzeć:)Pozdrawiam w nowym roku - M.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wierzę, że jesteśmy w stanie spełnić wszystkie swoje marzenia, jeśli tylko mamy na to odwagę i motywację. I te małe, i te duże.

    Pozdrawiam, życzę jak najlepszego nowego roku i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też w to wierzę i życzę Tobie jak i każdemu czytelnikowi, sobie aby tak właśnie było, aby ten rok był pełen dobrego! Póki co jestem zadowolona chociaż to dopiero 2 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana i tego ci życze, oby spełniły się te życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. mamy nadzieję, że u Ciebie wszystko ok, ale mogłabyś się nam tu odezwać ;) wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana co u Ciebie?! Dawno Cię tu nie było!

    OdpowiedzUsuń
  43. Pieknie to opisałaś, mam dokładnie te same oczekiwania, i takze wierze ze i u nas to, na co czekamy i czego tak bardzo pragniemy w tym roku sie spełni:)Pozdrawiam serdecznie. Magic Home

    OdpowiedzUsuń
  44. Pozostaje życzyć by się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. The smell, the top aroma, the fragrance, the bouquet, the scent, the benefits. It all starts with the appearance and how it combines into a whole, greater experience.
    animal-cookies-og-cookies, is designed with the singular vision to produce world class marijuana products.
    animal-cookies-og-cookies
    Bacio-Gelato
    berner-cookies
    gelato
    animal-cookies-og-cookies
    Bacio-Gelato
    berner-cookies
    gelato
    animal-cookies-og-cookies
    Bacio-Gelato
    berner-cookies
    gelato

    OdpowiedzUsuń
  46. But he's trying none the less. I've been using Movable-type on a variety of websites for about a year and am nervous about switching to another platform. I have heard good things about . Is there a way I can import all my word press posts into it? Any help would be really appreciated! 휴게텔

    OdpowiedzUsuń
  47. This is actually intriguing, Youre an incredibly experienced author.
    I have joined with your feed and also anticipate finding your really great write-ups.
    Aside from that,Klonopin 2mgt We have shared the blog within our internet sites.

    OdpowiedzUsuń
  48. It's too bad to check your article late. I wonder what it would be if we met a little faster. I want to exchange a little more, but please visit my site safetoto and leave a message!!

    OdpowiedzUsuń
  49. This was something I was looking for, beneficial, and great work was done. Blue Bubba Strain Thank you so much for sharing such valuable information. This could not have been more helpful.

    OdpowiedzUsuń
  50. I am much glad to read above knowledgeable information about the new research. For the success IT and science fields these researchers are crucial. Thanks for the new innovation. Anyway, Shop for super fake Hermes Replica Bags with 100% confidence on TheCovetedLuxury, best birkin replica bag Overseen by Retired Hermes Craftsman, authentic quality.

    OdpowiedzUsuń