sobota, 15 marca 2014

Wiosenne candy



Szaro, wietrznie, deszczowo...  Brrrrr ! Na poprawę humoru i po to, żeby powiedzieć   Wam "dziękuję"  - za Waszą obecność, za komentarze  - przygotowałam  wiosenne candy . Dla wszystkich chętnych mam białe, porcelitowe  naczynko z przykrywką w kształcie zająca ( wymiary 20 x 15 x 14  ). W sam raz na zbliżające się święta. Samo w sobie jest już ciekawą dekoracją. Na kuchennym blacie, parapecie czy na półce w kredensie. Na co dzień można przechowywać w nim np. jajka, a na wielkanocnym stole  może pełnić rolę salaterki na pyszną sałatkę, sosjerki  albo ... doniczki na ulubione przez Was roślinki. Pole do popisu ( i wyobraźni ) - spore. Oszczędna forma gwarantuje wpisanie się  w każdą stylistykę. Wszystko zależy od przeznaczenia i dodatków. No i od osobowości właściciela   ; )  
Zasady :

1. Do zabawy zapraszam blogerów i osoby anonimowe ( w tym drugim przypadku proszę pamiętać o podaniu  e -  maila ! ).
2. Chęć udziału  potwierdzamy w komentarzu pod postem.
3. Osoby biorące udział w zabawie proszę o umieszczenie na pasku bocznym swojego bloga podlinkowanego banera do candy  ( poniższe zdjęcie ).
4. Będzie mi bardzo miło, jeśli  zgłaszający się do zabawy zechcą pozostać ze mną troszkę dłużej i ... dołączą do grona Obserwatorów.
5. Czas trwania zapisów -- >  15 marca - 12 kwietnia 2014 r.  Wyniki ? na tyle szybko, by zdążyć przed świętami ... ; )



Pozdrawiam i zapraszam - M.



101 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, bo to naprawdę piękna dekoracja. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce po to cudeńko. Pozdrawiam.Mariaburas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce po to cudeńko.pozdrawiam-Maria
    mariaburas@onet.p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zajączek :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może na masełko? chętnie się zapiszę :) Piękne stokroty

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja ustawię się w kolejeczkę po tego cudnego zajączka Ula
    urliss1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny " cukiereczek" - ustawiam się w ogonku:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzyłam o szklanej kurce, ale królik jest też śliczny. Może się uda :)
    Pozdrawiam serdecznie-H

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest biały więc wiadomo,że staję.Królików na święta nigdy dość :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuje się obiema rączkami. Króliczek jest śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. No i ja :-))))
    Ściskam ciepło w ten pochmurny dzień

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliczek śliczny jak najbardziej na święta, może uśmiechnie się szczęście Marta maron-06@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wiosna to i ja....Grzecznie zapisuje się na te cudności....Pozdrawiam ...miłej niedzieli...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wrzucam na pasek boczny do siebie,
    a może NIE , będzie mniej osób chętnych, to będę mieć szansę
    - żartowałam :))
    Wrzucam i zapisuję się
    PS
    A stokrotki też będą ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Urzekająca dekoracja! Daje tyle możliwości zastosowania - aż mam natłok inspiracji w głowie! ;-)
    Z dużą nadzieją wpisuję się na listę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Martyno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sam w sobie :) Idealny jako dekoracja na święta :) chetnie powalczę :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Banerek już wisi. a moja kurka czeka na przyjaciela:) Pozdrawiam wiosennie. Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki świetny króliś staję i ja raz dwa ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też bym chciała żeby do mnie przykicał taki ładny królik. Zapisuję się i pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy:) Spróbuję szczęścia. Pozdrawiam.
    domzkluczem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawię się i ja po to cudeńko.
    Uroczy jest.
    Pozdrowionka wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce :) Piękny zając. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Może to właśnie ten zajączek będzie pierwszy w mojej kolekcji wielkanocnej. Mam taką nadzieję. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. ... może przycupnie na moim świątecznym stole? ...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie to idealna dekoracja!!!Zajączków na Wielkanoc nigdy dość:)Tym bardziej ,że biały to idealny kolor do mojej ukochanej kuchni.A obserwuję już Twój blog od dawna,pewnie to zauważyłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny zając,ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany, jakie cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No pisze sie jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj,sliczne candy wiec jak mozna to sie zapisze i ja na nie:)Pozdrawiam.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chcę! Ja chcę!!! andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. mam kaczkę to i królik się przyda:)
    Dziękuję za wiosenne Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Następna chętna ustawia się w kolejce:-) Boski ten króliś!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście ustawiam się w kolejce z ogromną nadzieją na odrobinę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja chciałam tylko podziękować Maszko za to, że PISZESZ.
    Uwielbiam Twoje teksty!!!
    :))) S.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyłączam się do zabawy :)

    Porcelanowy, biały króliczku
    Chcesz przykucnąć na mym stoliczku?
    A może wolisz parapet kuchenny?
    By patrzeć na zielony ogród wiosenny.
    Nieważne gdzie , ważne że z moją rodzinką!
    Wielkanoc przywitasz z wesołą minką,
    Bo oprócz Twojego u nas się zadomowienia,
    Pójdziesz z nami w koszyczku do święcenia :)

    Pozdrawiam wiosennie,
    Asia z rodziną
    am85@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny zając. Ściskam strasznie mocno kciuki i ustawiam się!

    OdpowiedzUsuń
  36. Również i ja mam ochotę na królika-ozdobę Wielkanocnego stolika, pozdrawiam i przyłączam się do Candy:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyłączam się do zabawy i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś taki piękny, mam nadzieję, że trafisz do mnie.Obiecuję dbać o Ciebie i paść Cię na łące z rzeżuchy :) To moje pierwsze candy, więc może dopisze mi szczęście nowicjusza :)
    pozdrawiam wszystkich wiosennie
    M.
    czajkowska.md@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny zajączek! Wyrażam swoją chęć!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście, że znajdzie się miejsce na takiego słodziaka :) Chętnie się zapisuję :) Skąd Ty bierzesz takie fajne drobiazgi?

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj, z wielką chęcią wezmę udział w candy, zapraszam również do siebie na rozdawajke :)
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Z ogromną przyjemnością dołączę do zabawy :)

    Banerek - tutaj: http://anna-radziach.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiosna tuż tuż...
    Chętnie sprawdzę, czy będę miała szczęście u Ciebie w losowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudny zajączek i piękne stokrotki..z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy, a obserwatorem bloga jestem już jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja! Ja chcę!!!!!!!
    Niestety nie mogę dołączyć do obserwatorów, bo wyskakuje, że jest jakiś błąd, i mam spróbować później...
    Czyli spróbuję późnej.
    Baner zaraz u siebie wstawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ustawiam się na ogonku :)
    mulinka5656@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Idealny zając :)
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak moje poprzedniczki również biorę udział w rozdawajce.Świetny ten zając :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zając mnie zauroczył i powiem szczerze, że bardzo by mi się przydał:) dlatego licząc na mały łut szczęścia staje w kolejce:)
    Baner na http://reanja1.blogspot.com/
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  51. coś co bardzo lubię - czyli połączenie rzeczy praktycznej z funkcją ozdobną.Taki chrzan z jajkiem świetnie by się miał w takim pojemniku...
    pozdrawiam ciepło
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. chyba jestem na samiuśkim końcu :-( trudno...i tak poczekam :-)
    pozdrawiam pięknie

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja się zapisuję, choć paska bocznego na blogu brak, mam nadzieję, że specjalna zakładka do tego będzie się liczyła ;) ? Banerek zamieściłam więc tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  54. zapisuję się z chęcią :) pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. cudny zajączek, staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajna zabawa, fajne cukierasy, zapisuje się z chęcią. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna nagroda więc chętnie przyłączam się do zabawy :) http://cosiaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. No muszę się zapisać na Twoje candy, tek zajączek tak mnie zachwycił... :)
    U mnie w domu na święta królują zające w każdej formie i postaci, ten byłby cudownym dopełnieniem :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniałe candy, mam nadzieję że szczęście mi dopisze.
    Chętnie też zostanę dłużej u ciebie i się rozejrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. nie prowadzę bloga, blogi podglądam...śledzę deccorię, lubię takie wnetrza, a i cos mądrego można u ciebie zawsze poczytać, pozdrawiam przedświatecznie, Lidia lbarcik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłąszam się i dodaje baner loloroco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudny zając. I praktyczny w dodatku. Pasowałby do innych moich zwierzaków :)
    Banerek tu: http://wartsztacik.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Ależ długa ta kolejka za takimi słodkościami, więc i ja dołączam. POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  64. WITAM
    ZAJĄCZEK CUDOWNY - TAK JAK TWÓJ DOMEK.
    CZĘSTO PODGLĄDAM TWOJEGO BLOGA ;)
    Z PRZYJEMNOŚCIĄ ZGŁASZAM SIĘ DO ZABAWY.
    POZDRAWIAM
    DOROTA (dorsto9321@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  65. już myśle co bym z nim zrobiła :)
    banerek dodany u mnie po prawej

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja się przyłączam do zabawy, zając jest cudny!:):) pozdrawiam cieplutko!:):)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna nagroda! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam nadzieję na candy.
    Polecam filmiki o króliku https://www.youtube.com/user/TelewizjaKrolik
    a banerek po lewej stronie mojego bloga
    http://mysoapandjam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętnie dołączam do zabawy:))) Cieszę się, że tu trafiłam i zostaję na dłużej:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. ojejku candy u MAszki to i ja się zapiszę :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się do zabawy:)
    http://zofiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne pisanki! chętnie wezmę udział w Twojej zabawie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Z miłą chęcią dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się i ja
    zapraszam także na moje wielkanocne candy
    http://aneta-anabelka.blogspot.com/2014/03/wielkanocne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam sie
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie postoję w tak długiej kolejce po jakże uroczego królika..Żeby tylko wygrać a znajdzie się "miejscówka" na wielkanocnym stole.Pozdrawiam
    Óla
    ursbak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zajączek skradł me serducho. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  78. Trochę póżno się zorientowałam, ale chętnie przyłączę sie do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja też dopiszę się do listy chcących wejść w posiadanie zajączka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zajączek świetny więc i ja staję w kolejce po niego :)
    Banerek u mnie na blogu: http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj, zapisuję się w kolejce po Twoje cuda banerek tu http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  82. Właśnie takiego zajączka szukam, dopisuję się wiec i ja. Banerek na blogu http://wolniej.blogspot.com/. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  83. zglaszam sie do candy :) Banerek juz umieszczony na moim blogu, Aktualnie jest jakis problem i nie moge doddac do obserwatorow ale link Twojego bloga zapisany tak tez zagladac tutaj bede :) Pozzdrtawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się! ;>
    Obserwuję bloga jako: Andżelika S.
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam chęć udziału w zabawie. :)
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Miałaś wątpliwości czy ktoś aby będzie chętny???
    O, matko, kolejka już jest długa a do końca troszeczkę czasu zostało więc konkurencja szalenie wzrasta.
    Ale, może się szczęście uśmiechnie,bo ostatnio jest.
    Buziole przesyłam ze słonecznej stolicy

    OdpowiedzUsuń
  87. bardzo chętnie wezmę udział :)
    ewelina2234@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Kolejka długaaaaaa, ale się ustawię:) może dopisze mi szczęście.
    piękny zając, idealny do świątecznej zastawy.

    banerek na blogu- strona giveaways:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Skusił mnie ten elegancki banerek - zapisuję się: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Byłabym przegapiła taki wspaniały prezent !!!
    Z wielką nadzieją, że los wreszcie uśmiechnie się do mnie w tym roku, zapisuję się na końcu długiej kolejki.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję Terenia.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudny zajączek! Wyrażam swoją chęć!:) Banerek zaraz umieszczam na blogu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja ustawiam sie w kolejce... Baner na blogu http://softtoyformylittleboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Zajączek po prostu czarujący! Chętnie bym go widziała u siebie w Święta :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    Zapraszam też na moje candy - zapisy do jutra :)
    Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  94. Setny komentarz należy do mnie :) A jak taki piękny król do wzięcia to i ja szczęścia spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Może się poszczęści i do mnie przykica:)?
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam sie i ja:)http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń