piątek, 28 grudnia 2012

Świątecznie i z wyróżnieniem


 

Mój świąteczny dom. Prawdziwa mieszanka - coś nowego, coś starego, coś zrobionego  - sprawdza się niezawodnie.


 Jakiś czas temu kupiłam klosz z metalową podstawką, poddałam małej przeróbce i ... zaczęłam rozglądać się za drugim.  Jego sercem jest obecnie naprawdę duża i ciężka postarzana bombka.



 

I jeszcze wyróżnienie. Otrzymałam je od Kasi z bloga Codzienność i Marzenia. Wstyd się przyznać, ale to było naprawdę już dawno.




Poprawiam się i  odpowiadam :
1 -  Śpiew czy taniec ? * Zdecydowanie taniec - czyli wolność !
2 - Ogórki kiszone czy czekolada ?  * No i tu mam problem ! bo czekolada na smutki, a ogórki na codzienności podgryzanie
3 - Książka w wersji papierowej czy elektronicznej?  * Wyłącznie papierowej !
4 - Perfumy czy dezodorant?  *  Perfumy
5 - Pieczywo jasne czy ciemne ?  *  Będzie mniej zdrowo, ale dla mnie bardziej smacznie - jasne !
6 - Karty czy gra planszowa ? *  Karty
7 - Morze czy góry ?  *  Góry skąpane w morzu ...
8 - Podróż samolotem czy samochodem? * Zdecydowanie samochodem ( przynajmniej  się nie boję )
9 - Śniadanie czy kolacja ?  *  Kolacja ...
10 - Tusz do rzęs czy błyszczyk ?  * Tusz !
11 - Kawa czy herbata ?  * Kawa


Wyróżniam i zapraszam do zabawy :
  1. Alicję ze Składziku zapomnianych marzeń
  2. Gabi z bloga W cieniu kwitnących magnolii
  3. Malwinę z  Malwina Maison
  4. Grażynę z bloga Piccola bottegadi Grazyna e Alessio
  5. Angelikę z bloga Wianki i inne marzenia
  6. Bukietową z bloga Świat bukietowej ...

A oto moje pytania : Poezja czy proza ? Lato czy zima? Barszcz z uszkami czy grzybowa? Czarny czy biały ? Świece czy żarówka? Książka czy film ? E-mail czy list ? Boże Narodzenie czy Wielkanoc?Muzyka klasyczna czy współczesna? Świt czy zmierzch? Deszcz czy  śnieg ?

Pozdrawiam - M.



23 komentarze:

  1. Gratuluje wyróżnienia. Twój dom wygląda ślicznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi naprawdę bardzo miło :)) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  2. Trzeba przyznac ze masz bardzo dobry i wyrafinowany styl!Ptaszki srebrne sa urocze!Tak nastrojowo u Ciebie...bardzo mi sie wszystko podoba!
    Maszko dziekuje Ci ogromnie za wyroznienie!Milo mi bardzo!Bedzie one dla mnie zacheceniem do pracy w nowym 2013 :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  3. Witam serdecznie,

    Moje pierwsze wyróżnienie i to od Zacnej osoby.
    Dziękuję najpiękniej jak tylko potrafię.

    Mam nadzieję, że pierwsze będzie pięknym początkiem....

    pozdrawiam,
    Życzę wszystkiego co najpiękniejsze w nowym roku :)





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjjj ... "zacna osoba" bardzo dziękuje ;) cieszę się,że mogłam sprawić Ci tyle frajdy ! Pozdrawiam - M.

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. To mi dodaje skrzydeł i radości że ktoś do mnie zagląda. Odpowiem na pytania w niedługiej przyszłości . Życzę cudownego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i pozdrawiam cieplutko - M.

      Usuń
  5. OMG jak tu pięknie!!!! Święta się już skończyły i żal chować dekoracje, a moja choinka sypie się bezlitośnie!!! Ale co tam...jeszcze troche musi wytrzymać!! przy okazji składam najlepsze życzenia noworoczne:-) ściskam, całuję i gorąco pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) PS - moja choinka jeszcze stoi ... Pozdrawiam - M.

      Usuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie! na pytania grzecznie odpowiedziałam:)a w ramach podziękowania i zachwytu nad Pani blogiem, jego adres już znalazł się na pasku bocznym mojego bloga w "oglądanych" :)Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba się zaczerwienię ! ;) dziękuję, cieszę się, że przyłaczyła się Pani do zabawy. Pozdrawiam - M.

      Usuń
  7. Serdecznie dzieuję, bardzo mnie ucieszyło wyróznienie. Pytania są bardzo fajne i z wielka chęcią i niezłą zabawą odpowiadałam. Jeszcze raz dzięki i zapraszam częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy :) Pozdrawiam - M.

      Usuń
  8. Przyłączam się do zachwytów :) Znowu będę wzdychać do Twojej paterki :) teraz nawet dwóch

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaaaa.... jak tu pięknie u Ciebie! Poległam...Tym bardziej,że noszę się z zamiarem zmian kolorystycznych w domu. Jest kolorowo, kocham kolory ale zatęskniłam za spokojnymi bielami, szarościami...A to co tu zobaczyłam tylko utwierdziło mnie w przekonaniu,że czas na zmiany!
    Będę zaglądać do Ciebie na pewno, bo naprawdę warto.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i szczerze zachęcam do kolorystycznej rewolucji :)Pozdrawiam - M.

      Usuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie :) Jest mi niezmiernie miło. Piękny jest Twój świat, więc chętnie zagoszczę u Ciebie na dłużej. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje , bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne dekoracje, takie jak uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świąteczne odpowiedniki perfum - co polecicie?

    OdpowiedzUsuń