poniedziałek, 3 grudnia 2012

Adwent





Moje oczekiwanie. Niecierpliwe odliczanie dni, ciepły uśmiech pojawiający się na samą myśl o białym puchu i swoistej magii świąt. Serdeczny uścisk dłoni, wyrozumiała pobłażliwość dla błędów i potknięć. Bo przecież już za chwilę ... niedługo ...


A dziś - mały przedsmak tego, co przed nami .


Zainspirowana cudami Bei, zachwycona wspaniałościami z Brocante - zrobiłam swoje zawieszki / charmsy , tagi. Całość połączyłam woskowanym sznurkiem, uzupełniłam postarzaną donicą, wiankiem z zielonych szyszek i ... jest !

********
Właśnie kolejny raz otrzymałam komunikat o przekroczeniu magicznej pojemności 1GB i ... nici z dalszego dodawania zdjęć. Chyba muszę się skonsultować z moim osobistym informatykiem ...

 Pozdrawiam raz jeszcze - M.


11 komentarzy:

  1. Nie pójdzie Ci tak łatwo - chwal się na maila - apawliszyn@wp.pl
    Spróbuj może zmniejszyć rozmiar zdjęcia 800x500 to może się uda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, kochana, za podpowiedź - podziałało, ale chyba tylko na chwilę, bo już nic więcej dodać nie mogę. Muszę się skonsultować z M. - złożę podanie z trzema zdjęciami, to może po Nowym roku coś drgnie ... ;)Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne świeczuszki adwentowe. Ja też zawiesiłam u siebie te zawiszki - tylko ja mam z numerkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawieszki cieszą mnie tym bardziej,że zrobiłam je sama. Pozdrawiam - M.

      Usuń
  4. cudna dekoracja, i szybko likwiduj problem ze zdjęciami, bo mało Cię u nas w blogowym świcie, a szkoda :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zawieszki, świetnie to wykombinowałaś :) Działaj z tymi zdjęciami, bo ja lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziałam, już się domyślam, co zrobić,żeby było dobrze :) cieszę się, że zawieszki Ci się spodobały. Przymierzam się do zrobienia jeszcze zawieszek w kolorze srebrnym z literkami, chcę je zawiesić na choince :) Dziękuję :D

      Usuń
  6. Cudowna aranżacja. Zawieszki niesamowite!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń